Noderīgi resursi
Raidījums “Pietura vecākiem”
- Epizode #1 – “Pusaudzis”. Saruna ar pusaudžu psihoterapeitu Nilu Saksu – Konstantinovu
- Epizode #2 – “Bērnam draudzīgs bērnudārzs”. Saruna ar privātās PII “CreaKids” vadītāju Dainu Kājiņu.
- Epizode #3 – “Šķiršanās. Bērni – mūsu neveiksmīgo attiecību ķīlnieki?” Saruna ar lektoru un sabiedrisko aktīvistu Georgu Rubeni.
- Epizode #4 – “Skola pandēmijas laikā – emociju karuselis”. Saruna ar Laurenču sākumskolas pedagoģi, klases audzinātāju un pedagogu programmas “Audzināšanas lietpratība pedagoģiskajā darbā” treneri Ilgu Sirmeli.
“Grāmatas
- “The Whole-Brain Child” (Daniel J. Siegel and Tina Payne Bryson)
- “The Connected Child” (David R. Cross, Karyn B. Purvis, and Wendy Lyons Sunshine)
- “Bērns jaunā ģimenē” (Kārina Pērvisa, Deivids Kross, Vendija Laiona Sanšaina). Šis ir grāmatas “The Connected Child” tulkojums latviešu valodā.
- “The Connected Parent” (Karyn Purvis, PhD & Lisa Qualls). Šīs grāmatas autore Kārina Pērvisa ir arī TBRI intervences, kas ir “Vecāku izglītības programmas” pamatā, izveidotāja. Lieliska, iedvesmojoša grāmata, kas jāizlasa katram vecākam!
Video
- Video par TBRI®
- Video par piesaistes teoriju
- Video no pirmajām “Vecāku izglītības programmas” treneru apmācībām. Rīgas motormuzejs, 11.-14. februāris 2019
- Video no otrajām “Vecāku izglītības programmas” treneru apmācībām. “Draugiem Group”, 8.-10. maijs, 2019
- Ekspertu intervijas. Bērna attīstība un drošā piesaiste. Jomas eksperti skaidro bērna attīstības specifiku un drošās piesaistes nozīmi šīs attīstības gaitā. Savā viedoklī dalās BKUS bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs, bērnu psihiatre no Lietuvas Jovita Anikinaite un TBRI treneres no ASV – Sāra Merkado un Lea Giliama.
- VIP treneris Lauris Bokišs šajā video stāsta par to, ko Tu iegūsi, apmeklējot “Vecāku izglītības programmu”!
Raidījumi
- LR1 raidījuma “Ģimenes studija” ieraksts par “Vecāku izglītības programmas” pilotu
Raksti
- Zinātniskais raksts par TBRI® metodi
- Rakstu sērija “VIP piezīmes” par saikni veicinošu komunikāciju ar bērnu: